skip to main
|
skip to sidebar
Moje stardollowe metamorfozy ^^
Czytaj tytuł (;*
Etykiety
Metamorfozy
(2)
czwartek, 26 sierpnia 2010
Po:
Przed :
Uważam, że twoja Doll dużo lepiej wygląda bez sztucznych rzęs. Myślę, że gdybyś jeszcze pomalowała jej oczy tuszem do rzęs efekt byłby świetny (;*
środa, 25 sierpnia 2010
Metamorfoza Floriss..
Przed:
Wydaje mi się, że twoja Doll w wydaniu bardziej eleganckim wygląda o wiele lepiej (;
Aha, jeszcze nie masz tej fryzury, ale już nie długo będziesz ją mieć (;*
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
Szukaj na tym blogu
Obserwatorzy
Archiwum bloga
▼
2010
(2)
▼
sierpnia
(2)
Po:Przed :Uważam, że twoja Doll dużo lepiej wygląd...
Metamorfoza Floriss..
Mee ^^
Kiti551
Czasem wesoła, czasem smutna. Kocham słodycze Mniaaam . <3 !
Wyświetl mój pełny profil